Media relations
Jsou jednou z nejdůležitějších součástí public relations. Zakládají se na budování a udržení dobrých vztahů s médii tak, abychom společně byli schopni prosazovat Vaše názory, postoje a efektivně prezentovat činnost Vaší společnosti směrem k veřejnosti.
Krizová komunikace
Když se objeví problém, který ohrožuje zájmy vaší firmy, je potřeba postupovat rozvážně a zároveň velmi rychle. Cílem krizové komunikace je krizi odvrátit a snížit její negativní dopad na zisky firmy. Je důležitá pro okamžité potřeby v případě nouze vycházející z výroby, z úniku firemních informací či jiné kritické situace, ve které se může Vaše společnost ocitnout. My Vás naučíme, jak je v krizi důležité umět se rychle a správně rozhodnout, jak a s kým komunikovat, jaké informace podávat. Společně s Vámi pak pro tyto situace vytvoříme krizový plán.
Media training
V rámci realizace public relations aktivit je pravděpodobné, že se dříve nebo později setkáte s veřejným vystoupením. Může se jednat o rozhovor s novináři, komentáře k tématům, ale též náročné vystoupení před publikem nebo zvládnutí krizové komunikace. Pro všechny tyto a další příležitosti je důležité získat znalosti a zásady správného vystupování. Mediální trénink by proto měl připravit všechny účastníky na práci novinářů a zvládnout tak vystupování před diktafonem, mikrofonem a televizní kamerou. Nezbytnou součástí mediálního tréninku je pak základní zvládnutí vhodných odpovědí a argumentace.
Media monitoring
Pro své klienty zajišťujeme s každodenní pravidelností monitoring mediálních výstupů. Včasnou a správou reakcí na negativní výstup jsme schopni případnou krizovou situaci uklidnit.
Firemní časopisy
Navrhneme pro Vás na míru jak interní časopis, tak jakékoliv jiné firemní periodikum. Tímto nástrojem, kterému lze dát novou tvář, můžete oslovit potřebnou skupinu Vašich potencionálních zákazníků nebo vlastních zaměstnanců a informovat je o novinkách, které se u Vás udály.
Redakční práce
Úspěšně realizované public relations a media relations aktivity se neobejdou bez kvalitně zpracovaných materiálů. Text, podobně jako slova, odráží kvalitu řečníka neboli autora. Proto by každý materiál, určený pro novináře, obchodní partnery a zaměstnance, měl splňovat ta nejnáročnější kritéria. Může se jednat o tiskové zprávy, rozhovory, komentáře, laické i odborné články, které budou následně využity pro PR aktivity.
Tiskové konference a neformální setkání s novináři
Chcete-li veřejnost seznámit s událostmi, které se nyní uskutečnily ve vaší společnosti, ideálním řešením je uspořádání tiskové konference pro novináře nebo neformální setkání s vybranými novináři. Úspěšná tisková konference vyžaduje poměrně náročnou přípravu a dobrou organizaci. Připravíme podklady a zajistíme veškeré mediální výstupy. Po skončení akce Vám připravíme vyhodnocení.